Tuesday, April 3, 2012

Zoya Nimue

Long ago, I showed you my pre-Christmas haul, and now I realise that I haven't presented all the polishes that were in there, so today, here's Zoya Nimue for your pleasure (and mine). It's quite an undefinable colour between grey and lavender with silver shimmer. Application is easy, as always with Zoya, and while the first coat is quite sheer, opacity is complete with two. You see it here with top-coat.


 
 
 
 




Il y a longtemps, je vous ai montré mes achats de Noël en avance et je me rends compte que je ne vous ai pas montré tous les vernis de la photo, alors aujourd'hui, pour votre plus grand plaisir (et le mien) je vous présente Nimue de Zoya. La couleur est assez difficile à définir, entre le gris et le lavande, avec de sublimes reflets argent. L'application est facile, comme toujours avec Zoya, et même si la première couche paraît très transparente, l'opacité est totale en deux couches. Vous le voyez ici avec top-coat.



 
 
 
 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...