Wednesday, April 25, 2012

OPI New York City Ballet Collection - Care to Danse

 

 Second colour of the OPI NYC Ballet collection (yes, I'm kinda proud of my title-photo so you'll see it each time!!), here's the lavender Care to Danse. Nothing to say about the formula that I didn't say yesterday, and once again, a beautiful and delicate manicure. The lavender colour is quite hard to see on pics (it shows at best on the second and third pics) but in real it does look different from a pink. It reminds me of Steady as She Rose from the Pirates of the Carribeans Collection, you can never really tell whether it's grey pink or lavender, but it's always very classy.

 
 


And below with one coat of Pirouette my Whistle on the ring finger.

 
 


Finally, this is how I wore it as a full manucure, by making a glitter gradient with Color Club SugarPlum Fairy (that I showed you here)


 
 
 



 

Deuxième couleur de la collection OPI NYC Ballet (et oui, je suis très fière de mon montage photo d'ouverture donc je vais le mettre à chaque fois!!), le mauve Care to Danse. Rien à ajouter sur l'application ou la formule par rapport à ce que j'ai dit hier, et une fois encore le fini est très doux et raffiné. La couleur lavande ne soit pas beaucoup en photo (on la distingue au mieux sur les photos 2 et 3), mais en vrai on voit quand même que ce n'est pas un rose. Il me fait penser au Steady as She Rose de la collection Pirates of the Carribeans, on ne peut pas vraiment dire si c'est un rose grisé ou un mauve, mais c'est très classe.


 
 


Et maintenant avec une couche de Pirouette my Whistle sur l'annulaire.


 

 



Enfin, voici comment je l'ai porté quand je l'ai mis en manucure complète, en faisant un dégradé de paillettes avec le SugarPlum Fairy de Color Club (que je vous ai montré ici)



 
 
 

3 comments:

  1. Ouah "il était une fois les contes de fées":)))c'est superbe et j'adore ta démo des bizz
    http://www.mummyisablogueuse.com

    ReplyDelete
  2. I like that shade, it's pretty.

    ReplyDelete
    Replies
    1. It is really nice and gives beautiful and delicate hands!

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...