Monday, December 12, 2011

Zoya Feel 3 Kendall + comparison

Meet Kendall, the third colour from Zoya Feel Collection. It's a very pretty and light mauve, still a bit on the warm/pink side, as opposed to Megan that you will see tomorrow. You see it here in two coats, without top-coat. I apologize for the state of my cuticles, my skin has a hard time adapting to the cold of winter, my eczema is coming back.




Of course, I had comparison material, so I took China Glaze Light as Air to apply on my index and A-england Guinevere on my ring finger.









As you can see, Guinevere is out of the game, it's much darker, but even if Light as Air is closer, you can still see a difference, Kendall is a tad bit warmer. Considering how much I love mauve, I'm ok to have both anyway!!


Aujourd'hui je vous montre Kendall, la troisième couleur de la collection Feel de Zoya. C'est un mauve très joli et pâle, mais encore du côté chaud de la palette avec une touche de rose, au contraire de Megan que vous verrez demain. Vous le voyez en deux couches, sans top-coat. Je m'excuse par avance de l'état de mes cuticules, ma peau a du mal à s'habituer à l'hiver et j'ai un retour d'éczema.




Evidemment, j'avais de quoi comparer Kendall à d'autres couleurs de mon stock, j'ai donc sorti Light as Air de China Glaze pour mon index et Guinevere de A-england pour mon annulaire.








Comme vous pouvez le voir, Guinevere est hors-jeu, il est bien plus foncé, mais même si Light as Air est très proche, on peut quand même voir une légère différence, Kendall est un peu plus chaud. Et vu à quel point j'aime le mauve, je me réjouis de cette nouvelle acquisition!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...