Saturday, December 3, 2011

China Glaze Below Deck

After all this glitter, I felt like taking a break (and giving a break to my nails after the painful removings!!) and took out one of my safe polishes, China Glaze Below Deck, the re-edition of their hit Channelesque. It's one of those grurple (grey+purple) shades that have been so popular over the past two or three years. Very soft-looking and classy, it applies easily, is opaque in two coats and with a nice glossy finish. It wears out very well since you see it here on the third day and it's still perfect.




Petite pause après toutes ces paillettes (et surtout pause pour mes ongles après toutes les déposes difficiles de paillettes), j'ai ressorti une de mes valeurs sûres, Below Deck de China Glaze, le remplaçant de leur très populaire Channelesque. C'est une de ces teintes entre taupe et  mauve qu'on voit partout depuis deux trois ans. Très classe et doux, ce crème s'applique facilement, est opaque en deux couches et avec un joli fini laqué. Il tient très bien puisque vous le voyez ici au 3ème jour et il est parfait (et il ne se passe pas un jour dans ma vie où je ne fais pas du ménage, que ce soit la vaisselle ou réparer les bêtises des chats...)



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...