Monday, December 5, 2011

December Haul - this feels like Christmas!!


 I haven't done any haul post before, but since I happened to receive all this at once today, I can't resist showing you (incidentally, I also received all of Minnie's Christmas gifts today, yeah!!).


First we have Zoya Feel Collection. I don't know if you've seen the visual for this collection, but I had a complete crush on it, just like the big comfy warm cream-coloured winter jumpers that are coming back in fashion this year. Zoya doesn't ship abroad so I had to wait for it to show up on Ebay and I was really impatient to lay my hands on them. Of course, I had to try them quickly each on one finger when they arrived, and they are gorgeous. Reviews coming soon!!
I also finally caved for Nimue from the Smoke & Mirrors Autumn collection (shipping was the same for up to 7 polishes...).
Next to those many Zoyas is OPI Go Goth collection for Halloween 2010. I have a special story with that collection that I shall tell you when I present it in its own review.
Finally, a small Mavala called out to me from the shelves of the supermarket last time I went shopping. I was actually interesting to know how it compared to OPI's Purple with a Purpose. You shall see that when I compare the two ;)
So here are the many pretty things I got today, I do feel like Christmas is already there!!

Je n'avais encore jamais fait de message pour montrer mes achats, mais comme je me suis retrouvée avec tout ça d'un coup aujourd'hui, je ne résiste pas au plaisir de vous montrer (d'ailleurs, j'ai aussi reçu tous les cadeaux de Noël de Minnie, yess!!!)


Tout d'abord, nous avons la collection Feel de Zoya. Je ne sais pas si vous avez vu le visuel de cette collection, mais j'ai complètement craqué, ça me fait penser aux gros pulls de montagne écrus et tout doux qu'on voit revenir à la mode cette année. Zoya ne livre pas à l'international, donc j'ai dû attendre de les voir sur Ebay et j'étais vraiment impatiente de les voir chez moi! Bien sûr, je les ai essayé immédiatement un sur chaque doigt, et ils sont sublimes. Je vous promets de les montrer vite!!
J'ai aussi craqué sur Nimue de la collection Smoke & Mirrors. Depuis le temps qu'il me faisait de l'oeil et avec un vendeur Ebay qui faisait les mêmes fdp jusqu'à 7 vernis, ça devait arriver!
Ensuite, nous avons la collection Go Goth d'OPI pour Halloween 2010. J'ai une histoire particulière avec cette collection que je vous raconterai quand je la présenterai. 
Et enfin, un petit Mavala tout mignon m'a appelé depuis les étagères du supermarché pendant que je faisais mes courses. Je me surtout demandé à quel point il était similaire au OPI Purple with a Purpose, et nous aurons la réponse à ça quand je les comparerai ;)
Voilà tous les petits trésors que j'ai reçus aujourd'hui, j'ai l'impression que c'est déjà Noël!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...