Monday, December 19, 2011

Christmas song battle!!

Hi everyone! No time for posting today, I'll try and make up for it tomorrow, I have plenty of pretty things in store, but to make myself forgiven, I'm posting some Christmas spirit with the song Ave Maria sung by my two all-time favourite singers, Frank Sinatra and Marco Hietala. Each version is very different but they are both pretty awesome imo ;)




Bonjour tout le monde. Je n'ai pas le temps de poster aujourd'hui, j'essaierai de me rattrapper demain, j'ai plein de jolies choses à vous montrer, mais pour me faire pardonner, je vous envoie un peu d'esprit de Noël avec la chanson Ave Maria chantée par mes deux chanteurs préférés de tous les temps: Frank Sinatra et Marco Hietala. Les deux versions sont très différentes, mais je les trouve toutes les deux fantastiques ;)


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...