Thursday, December 22, 2011

H&M Disney polishes - Confetti kisses on Pink Skies

Last week, Minnie and I went to Paris for some Disney fun and Christmas shopping and it implied a trip to a certain H&M shop that carries Disney-themed cosmetics. Among those were several nail polishes, two in the Bambi collection and two in the Mickey-Minnie collection. If you know me by now, you'd have guessed which ones I took: the baby pink and the silver glitter!! And since it's H&M, it was under 5 euros for both bottles.
Bambi Pink Skies is really great, applies like butter and is opaque in two coats. The only downside is that the brush was screwed up, which is why my application isn't perfect (and as I know I was going to do some layering, I cleaned up only at the end).




And on top of this pretty baby polish, one coat of Confetti Kisses for a glittery Christmassy look. Once again, very easy application, the glitter is easy to work with. I loved this combo so much that I kept it almost a week which is very rare for me!





La semaine dernière, Minnie et moi sommes allées à Paris pour une pause Disney et shopping de Noël, et cela voulait dire un passage chez H&M à Chatelet où on trouve les collections cosmétiques estampillées Disney. Il y avait bien sûr des vernis, deux dans la collection Bambi et deux dans la collection Mickey-Minnie. Si vous me connaissez, vous aurez deviné lesquels m'ont fait craquer: le rose bébé et le pailleté argent!! Et comme c'est H&M, j'en ai eu pour moins de 5 euros les deux.
Le Bambi Pink Skies est fantastique, il s'applique comme du beurre et est opaque en deux couches. Le seul défaut est que mon pinceau était pourri, c'est pour ça que mon application n'est pas parfaite - et comme je savais que j'allais mettre des paillettes, je n'ai nettoyé qu'à la fin.




Et par-dessus cette adoration, une couche de Confetti Kisses pour un look de fêtes scintillant. Une fois encore, application facile, les paillettes se placent sans problèmes. J'ai tellement adoré cette combinaison que je l'ai gardé presque une semaine, ce qui est très rare pour moi!




No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...