Sunday, July 31, 2011

China Glaze Kaleidoscope Him Out

Oh, we finally had a sunny day... I'm not keen on heat, but still, a complete month of July with rain and low temps, that was quite depressing. Hopefully August will be better, cannot really be worse anyway! So, sunshine means... holo!! Today's pick is China Glaze Kaleidoscipe Him Out. Not the most in your face holo ever, but I wanted a blue one to match my outfit, and it's the only one I have. You see it here with three coats, no top-coat.










Application is easy, and contrarily to some stronger holos like the OMG collection or the Nfu Oh ones, there's no problem of holes or polish dragging when you pass over the same spot. The Kaleidoscope collection is pretty much sold out, but you can still find some of them here and there on Ebay for reasonable prices (I paid 10$ for this one with shipping costs). I have a couple of others from the same collection, as well as some OMGs and Nfu Ohs, they will show up when the sun comes out again!
That's all for today folks!

Oh, un jour de soleil... Je ne suis pas fan de la chaleur, mais quand même, un mois complet de juillet avec de la pluie et du froid, c'est assez déprimant. Espérons qu'août sera meilleur, en même temps ça peut difficilement être pire!
Du soleil, ça veut... holo! Aujourd'hui je vous montre le China Glaze Kaleidoscope Him Out. Pas le plus impressionnant des holos, mais je voulais du bleu pour assortir à ma tenue, et c'est le seul que je possède. Vous le voyez ici en trois couches, sans top-coat. 










L'application est facile, et à l'inverse des vernis plus holos comme les OMG ou les Nfu Oh, il n'y a aucun souci de trous quand on passe deux fois au même endroit. La collection Kaleidoscope est en rupture mais on en trouve de temps en temps sur Ebay à des prix raisonnables (j'ai eu celui-ci pour 10$ fdp compris). J'en ai quelques autres, ainsi que des OMG et des Nfu Oh, ils montreront leur museau holographique quand le soleil sortira à nouveau!
C'est tout pour aujourd'hui!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...