Saturday, September 3, 2011

Nubar Vital + comparison

Third Modern Matte from Nubar, and my second favourite, Vital. It's a red-purple, one of the vampy shades that I love and for which I'm eagerly waiting for fall and winter (yeah, I'm not one to restrain myself from wearing whichever colour I want any time, but since I have lot of purple/burgundy clothes for winter, I naturally go for matching colours on my hands). This is Vital in two coats, with Aqua Base





And here it is with top-coat on my middle finger, compared to OPI Diva of Geneva on the pointer and China Glaze Cowgirl Up on the ring finger. As you can see, it's very close to CG Cowgirl Up, which is one of my top ten polishes.







Troisième vernis issu de la collection Modern Matte de Nubar et mon deuxième favori, Vital. C'est un bordeaux/prune, une couleur que j'affectionne particulièrement et qui me fait attendre l'automne et l'hiver avec impatience (je porte les couleurs qui me font envie quelques soient les saisons, mais j'ai beaucoup de vêtements d'hiver dans ces teintes, donc j'habille naturellement mes ongles dans les même tons). Voici Vital en deux couches avec Aqua Base.




Et le voici avec top-coat sur mon majeur, et en comparaison avec OPI Diva of Geneva sur l'index et China Glaze Cowgirl Up sur l'annulaire. Comme vous pouvez le voir, il est très proche du Cowgirl Up, qui est un de mes dix vernis préférés.



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...