Saturday, September 24, 2011

The light at the end of the tunnel...

... turned out to be train! I'm speaking of my optimism a few days back at finally having nails with an acceptable length: I had no less than three breaks in two hours yesterday. Buuuut, and that is quite something, after having file down my nails short again, I have to admit that I like the result! I still want to try and gain some mm (and most importantly, to keep them), but since all my ridges have grown out, I have to say that for the first time, I feel like my nailcare work is paying off. My cuticles are neat and healthy, my nails are regular and I can think and say "I have pretty hands"!! Those who have heard me complain at length about them will know what a milestone it represents!! 
I had done a few swatches before the breaks yesterday, so i'll soon be showing you some new things, but in the meantime, behold my pretty hands and short nails painted with OPI Play the Peonies.




, c'était un train!! Je parle de mon enthousiasme il y a quelques jours qui me faisait que mes ongles avaient à nouveau une longueur correcte: j'ai eu trois casses en moins de deux heures hier, rien que ça! Mais, et ce n'est pas rien, je dois admettre qu'après avoir limé mes ongles courts, j'aime le résultat! J'espère toujours pouvoir gagner quelques millimètres (et surtout les garder), mais maintenant que les déformations sur ma plaque sont parties, j'ai pour la première fois l'impression que tout le boulot de soin que je fais depuis un an se voit enfin. Mes cuticules sont nettes, ma plaque est régulière et je peux vraiment dire que j'ai de jolies mains!! Toutes celles qui m'ont entendue me plaire à longueur de mes horribles mains vont enfin pouvoir souffler ^^ !!
J'avais fait quelques swatchs avant les casses d'hier, donc j'ai de l'avance, mais je vous présente dès maintenant mes jolies mains à ongles courts habillés du OPI Play the Peonies. 


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...