Wednesday, November 23, 2011

Essie Sand Tropez

Hey guys! Not really in the mood for a Wyrd Wednesday post today, so I'll go with regular polish post (tbh, I feel a bit alone in my blogging desert right now, so it takes all my motivation to put up just this, but I'm trying to hang in there...). Here is the second polish I bought from Essie's Spring 2011 Collection, French Affair. Sand Tropez is a sandy beige, not very flattering on my skin tone, get ready to see lobster fingers, but it suits Minnie very well so it's officially one of her polishes. Perfect applications, opacity in two coats, super glossy, the quality is top-notch, as usual with Essie.




Bonjour! Je ne suis pas vraiment d'humeur pour la rubrique du mercredi, donc ceci est une revue de vernis classique (pour être honnête, j'ai un peu l'impression d'écrire dans le vent en ce moment, donc il me faut toute ma motivation juste pour faire des posts "simples", mais j'essaie de tenir le coup!!)
Voici le second vernis que j'ai pris de la collection printemps 2011 d'Essie French Affair. Sand Tropez est un beige sable, ce n'est pas la meilleure couleur sur moi, il est trop jaune et me fait les mains rouges, mais il va très bien à Minnie, donc c'est devenu un de "ses" vernis. L'application est parfaite, il est opaque en deux couches, très laqué, la qualité est parfaite, comme toujours avec Essie.




No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...