Tuesday, October 25, 2011

October is Pink! OPI Step Right Up + Mavala Osaka

So, yesterday I showed you a polish that's too "bubblegum" for me and today I'm showing you the kind of nude pink that I love, OPI Step Right Up from the Femme de Cirque collection. It's a milky pink, midway between pale pink and white. Applies beautifully, but since it's a nude, it's sheer, so here's what it looks like with two coats.




If I wear it alone, I usually gor for three coats, but it's also a great base for French manicure or a nude shimmery manicure and that's what I chose to show you: I added one coat of Mavala Osaka, a pretty milky pink with red shimmer.



Next time I will show you a similar manicure with a different base colour.

Hier je vous ai montré un vernis que je trouvais trop bubblegum pour moi, et aujourd'hui je vous montre le genre de rose pâle que j'adore, OPI Step Right Up de la collection Femme de Cirque. C'est un rose laiteux, mi-chemin entre rose pâle et blanc. L'application est bonne, mais comme c'est un nude, il n'est pas très opaque, et voici ce qu'il donne en deux couches.








Quand je le porte seul, j'en rajoute une troisième, mais je l'aime aussi en base de French ou pour une manucure nude irisée comme celle que je vais vous montrer: j'ai simplement rajouté une couche d'Osaka de Mavala, un joli rose laiteux avec des reflets rouges.







Et la prochaine fois, je vous montre une déclinaison similaire avec une autre couleur de  base.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...