Saturday, October 8, 2011

October is Pink! Nfu Oh 63

Get ready for one of the Holo Grails of nail polish, a Nfu Oh holo. I love holographic nail polishes and I've tested quite a lot of them, but nothing beats Nfu Oh for holo godliness. My only complaint is that their colour range is limited to six colours, but well, among those is a silver, a champagne and a pale pink, so I'm a happy girl. The pink is a dupe for China Glaze BFF and even if Nfu Oh polishes can be tricky to find, you usually don't have to resort to Ebay and fork 30$ for one bottle. Here is Nfu Oh 63 in two coats over one coat of Aqua Base.





Aujourd'hui je vous propose de voir un des plus beaux holos qui soient  et qui vient de la marque Nfu Oh. J'adore les vernis holos et après en avoir testé plusieurs, je considère vraiment les Nfu Oh comme les plus beaux. Mon seul regret est que leur choix de couleurs soit assez limité, mais dans les six disponibles, il y a un argent, un champagne et un rose pâle, alors ça me va! Le rose que je vous montre aujourd'hui est un dupe du BFF de China Glaze et même si les vernis Nfu Oh peuvent être compliqués à trouver parfois, on est loin d'Ebay et de ses 30$ le flacon!
Voici donc Nfu Oh 63 en deux couches, sur une couche d'Aqua Base.





No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...