Friday, August 12, 2011

Friends' Friday - Mad Dripping Mani

Another Friday, which means another blog presentation. I have to mention that apart from the first one, which I had to dedicate to Tenshi, there's no order of preference in my presentations. I'll try to keep a balance between French and English blogs, but that's all. It also depends of which nail-art I can / want to do (and for that the length of my nails is important). So today's blog is Fashion Polish. I quite hate the Fashion Police show, I find it tacky and pathetic, but this blog is anything but that. One word for it is classy! The pictures are beautiful and my only regret is that there isn't more nail-art, because all those I saw are a hit (the "Valentine" one in taupe and black is one I've desperately tried to reproduce, I'll have to wait for my nails to grow again, I'm not giving up!!). My pick for today is the Mad Dripping Mani. I could have tried some of the other combinations that were proposed, but you know how much I love Mad as a Hatter...





Nous sommes vendredi, c'est le moment de vous présenter un autre de mes blogs favoris. Je me dois de préciser qu'à part pour le premier, il n'y a pas d'ordre de préférence dans les présentations. J'essaie d'équilibrer entre les blogs français et anglais, mais surtout, ça dépend du nail art que j'ai envie de faire, ou que je peux faire (et donc de la longueur de mes ongles). Le candidat du jour est Fashion Polish . Je déteste l'émission Fashion Police, je la trouve vulgaire et pathétique, mais ce blog est tout le contraire. S'il ne fallait le qualifier que par un mot, ce serait classe. Il est sublime dans la présentation, dans les photos, je suis fan. Mon seul regret est qu'il n'y ait pas plus de nail-art car ils sont tous très beaux (je craque sur la manucure "Saint Valentin" en taupe et noir, je n'ai toujours pas réussi à la faire, mais je n'abandonne pas!!). Mon choix du jour s'est porté sur la Mad Dripping Mani. J'aurais pu essayer d'autres couleurs, mais vous savez à quel point j'aime Mad as a Hatter... 
 


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...